De arme reiziger wist niet hoe hij moest reageren toen ik de reisroute van onze Davao -vertrouwdingstocht van Airphil Express ontving. De snelstgroeiende lokale luchtvaartmaatschappij biedt nu rondleidingen en pakketten aan voor verschillende bestemmingen in het land en ze wilden reizen en lifestyle-bloggers om de eerste smaak ervan te krijgen. Ik was blij dat ik deel uitmaakte van de groep. Wat ik niet had verwacht, was dat het een extreem avontuur zou zijn.

htt

De arme reiziger is het soort reiziger dat graag op het strand zwemmen, niet in een wilde rivier peddelen; Raak verdwaald in de schoonheid van de bergen, niet op zipline op een weg naar beneden. Ik denk dat ik niet het avontuurlijke type was. Als er iets was waar ik in die reis echt naar uitkeek, was het dat ik de kans zou krijgen om Davao te zien. Zie je, het was mijn eerste keer in Davao.

Ja, ik was eerst bang. Maar nu de tour voorbij was en ben ik terug in Manila, raad eens wat. Ik vond het geweldig. Ik heb enorm genoten van onze rafting -ervaring met witte water en waardeerde mijn eerste keer grondig om de zipline te proberen. Zelfs mijn eerste smaak van krokodil en struisvogels was niet zo slecht. Op dit moment ben ik van plan om terug te gaan naar Davao City en precies hetzelfde te doen met vrienden.

Hoe dan ook, dit is wat er tijdens onze reis is gebeurd.

Wat wordt er in deze gids behandeld?

Dag 1 – Hallo Davao, doei krokodil
Dag 2 – Witwaterraften en zipline
Dag 3 – Terugvliegend naar Manila
Uitgaven
Meer tips op YouTube ⬇️⬇️⬇️ Gerelateerde berichten:

Dag 1 – Hallo Davao, doei krokodil

Zaterdag 12.00 uur was onze ontmoetingsplaats. De bloggers besloten elkaar net te ontmoeten op de luchthaven, in de buurt van de inchecktellers van Airphil Express. Na enkele minuten inhalen, besloten de jongens om een ​​snelle foto-op te hebben bij de fotocabine in het APX-gebied. Daarna hebben we ingecheckt en naar het pre-departuurgebied gingen. Onze vlucht was gepland om 13:55 uur, dus we hadden genoeg tijd om gewoon rond te billen.

Ons vliegtuig vertrok en landde op de stip. Toen we uit het vliegveld kwamen, werden we verwelkomd door het personeel van Microtel Davao, waar we zouden verblijven. Hier is een recensie van Microtel Davao:

Microtel Davao

Om 17:15 uur vertrokken we naar Tribu K’Mindanawan. We wisten niet wat ons te wachten stond. Blijkbaar was er een culturele show. De groep (en de plaats) was prachtig. Maar het hoogtepunt van de avond was de Fireshow. Het was gewoon gek heet. De artiesten waren ongelooflijk geweldig. Ik had eerder verschillende vuurshows gezien, maar er is niets zoals het.

Tribu K ’Mindanawan

Dag 2 – Witwaterraften en zipline

Onze tweede dag begon met een buffetontbijt met dank aan Microtel. Ik hou van alles wat buffet en vrij is, dus ja, ik vond het geweldig. LOL.

Om 07:30 uur waren we allemaal in het busje, nerveus over de belangrijkste grote activiteit van die dag – raften van witte water. Niemand van ons had het eerder geprobeerd, dus er was niemand om ons te troosten.

We kwamen aan in Davao Crocodile Park, waar het Davao Wild Water Adventure Office zich bevindt. We ondertekenden de vrijstelling, kozen voor helmen en levensvesten en werden geïnformeerd over de basisprincipes van overleving. We reden toen naar de rivier de Davao, waar alle actie zou gebeuren. Bekijk een gedetailleerde beschrijving van wat er in de onderstaande link is gebeurd. We hebben daar ook tips:

Davao Wild Water Adventure

Om 16.00 uur waren we allemaal terug in Davao Crocodile Park om een ​​douche te nemen en kleding te veranderen. Terwijl ik op anderen wachtte, had ik de kans om het park te verkennen:

Davao Crocodile Park

Rond 17.00 uur waren we op weg naar Zip City voor onze eerste zipline -ervaring. Oef! Het was geweldig! Zal het op elk moment nog een keer doen!

Zip City!

We gingen allemaal terug naar het hotel en brachten de rest van de nacht door in het centrum van Davao en hadden onze verplichte dosis drank.

Dag 3 – Terugvliegend naar Manila

Onze vlucht was gepland om 6.40 uur, dus we waren al op Davao International Airport al in 5.30 uur.

Ik had nooit gedacht dat ik zoveel van Davao zou genieten. En zoals ik al eerder zei, ik zal terugkeren.

Uitgaven

We hebben niet veel uitgegeven voor wat flessen water en Pasalubong, omdat het een gesponsorde tour is. Maar als je dezelfde tour gaat nemen, zijn de kosten P7,326. 🙂